.
.
.
.
.
.

Följ med mig ut i världen!

upptäck nya spännande resmål tillsamman med mig. Här bloggar jag när jag är på väg eller ute på resor. Ibland hinner, kan eller vill jag inte blogga då jag är ute och då kommer inläggen lite senare.
Nästa resa blir nästan hela sommaren 2015 i DAUIN

tisdag 9 augusti 2011

Bokat och klart inför nästa gång och nästa

Nu har jag bokat in Filippinerna i höst, åh vad härligt det ska bli att åka dit igen!
Den 19 oktober till den 6 november kommer jag vara på väg till, från och i Dauin. Denna gång har jag bokat mitt boende själv eftersom jag fick så bra rabatt då jag ombads boka själv av Chris, ägaren, p g a att jag varit där så många gånger. Allt övrigt har Per på P&H dive travel bokat som vanligt.

För säkerhets skull bokade jag in påsk också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate

Etiketter