.
.
.
.
.
.

Följ med mig ut i världen!

upptäck nya spännande resmål tillsamman med mig. Här bloggar jag när jag är på väg eller ute på resor. Ibland hinner, kan eller vill jag inte blogga då jag är ute och då kommer inläggen lite senare.
Nästa resa blir nästan hela sommaren 2015 i DAUIN

torsdag 18 augusti 2011

...och nästa (Jul & Nyår)

Men för sjutton, jag är ju ledig från och med den 22 december och börjar inte igen förrän den 9 januari, den ledigheten är nu inbokad och jag behöver inte ha några som helst bekymmer om vad jag ska göra. Jag, Olle och Fanny hoppar över julfirande och beger oss till Filippinerna. Det blev lite dyrare flyg än vanligt, inget boende fem nätter, men va sjutton det löser sig säkert (hoppas jag). Har lagt ut tentakler lite överallt och hoppas kunna fixa boende fram tills avresan.

Om inte annat är det är ju varmt och gott i Filippinerna... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate

Etiketter