.
.
.
.
.
.

Följ med mig ut i världen!

upptäck nya spännande resmål tillsamman med mig. Här bloggar jag när jag är på väg eller ute på resor. Ibland hinner, kan eller vill jag inte blogga då jag är ute och då kommer inläggen lite senare.
Nästa resa blir nästan hela sommaren 2015 i DAUIN

torsdag 5 maj 2011

Mer underytanbilder


Har nu suttit och tagit hand om de drygt 2000 bilder som jag tog under ytan under mina två veckor i Dauin. Tyvärr spökade en utav mina blixtar så det kändes skönt att veta att det var två nya, större, tyngre men framför alt bättre blixtar på väg från USA till Svedala. Men nu är de här så nästa gång har jag bara mig själv att skylla om bilderna inte blir bra.

Det tar sin tid att rata, slänga, välja ut och sedan bildförbättra bilderna man tagit, när man väl tagit bort de som saknar skärpa, är felbeskurna eller har för mycket backshatter etc, har man fortfarande nästan 1000 bilder kvar. Så det tar sin lilla tid att välja ut de "final seventyfive". Nu fyra dagar senare är jag äntligen klar. Här kan du se dessa undervattensbilder som jag laddat upp på uvfotograf.se

http://www.uvfotograf.se/medlem/1906/gittan-noren/fotogalleri/20129/dauin-april-11.html

1 kommentar:

  1. Otroligt vackra bilder, Gittan.
    Väntar på att du skapar och ger ut bildboken "gittans guldkorn"
    Hoppas det sker snart :)

    SvaraRadera

Translate

Etiketter