.
.
.
.
.
.

Följ med mig ut i världen!

upptäck nya spännande resmål tillsamman med mig. Här bloggar jag när jag är på väg eller ute på resor. Ibland hinner, kan eller vill jag inte blogga då jag är ute och då kommer inläggen lite senare.
Nästa resa blir nästan hela sommaren 2015 i DAUIN

onsdag 20 juli 2011

Äntligen är den funnen


Resan börjar närma sig sitt slut och jag kan bara konstatera att "Times flies while having fun". Idag är sista hela dagen och som tur är går mitt flyg till Manila på eftermiddagen i morgon så jag hinner med två dyk idag. Dykningen har verkligen varit fantastisk och jag har fått se två av mina saker på "Önskelistan" Harlequin shrimp och Pyjama Cardinalfish samt sett rev som ingen tidigare skådat. och ändå finns så mycket mer att uppleva här. Men än har jag en och en halv dag kvar.

Det kommer att bli fler tillfällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate

Etiketter