.
.
.
.
.
.

Följ med mig ut i världen!

upptäck nya spännande resmål tillsamman med mig. Här bloggar jag när jag är på väg eller ute på resor. Ibland hinner, kan eller vill jag inte blogga då jag är ute och då kommer inläggen lite senare.
Nästa resa blir nästan hela sommaren 2015 i DAUIN

onsdag 13 april 2011

Lugnet lägger sig

Jag är resklar, allt är packat (nästan), alla P:n är med, alla förberedelser gjorda och nu inser jag att det är bara själva resan kvar. Nedräkningen är snart nere på NOLL.

Ska bli underbart att träffa alla igen, Belinda, som jag tillsammans med min svenska vänner skramlat ihop till en operation för att reparera hennes ben som blev skadade i en trafikolycka, Gary (glädjespridaren) med världens gladaste skratt, Dorethy (Bbing) den outtröttliga instruktören, Mr Lee som är världens partyfixare, Rico, Jesse och Adelfa som är de bästa dykguider jag träffat, Alla tjejer och killar i baren och restaurangen och all övrig personal som gör allt för att göra livet så bra som möjligt för oss som kommer dit, för 15 kronor om dagen. Dessa glada, nöjda människor får mig att bli lite mer ödmjuk över hur bra man har det. De tycker de har det bäst i världen och är fullkomligt nöjda, ändå har de bara en bråkdel av alla de fördelar och saker jag har.

Jag längtar...

1 kommentar:

  1. Trevlig blogg Gittan!

    Hoppas du får en supernice resa - igen. Lite avis är jag men jag får hålla mig till senare i år till Galapagos och Bonaire.

    //Henrik

    SvaraRadera

Translate

Etiketter