.
.
.
.
.
.

Följ med mig ut i världen!

upptäck nya spännande resmål tillsamman med mig. Här bloggar jag när jag är på väg eller ute på resor. Ibland hinner, kan eller vill jag inte blogga då jag är ute och då kommer inläggen lite senare.
Nästa resa blir nästan hela sommaren 2015 i DAUIN

måndag 25 april 2011

Tiden flyger




Fattar inte riktigt var tiden tar vägen, dagarna bara flyger iväg då man har tre dyk att passa in och dess mellan ska det fyllas på i kistan. I de flesta fall har maten bestått av en fantastiskt god kycklingsallad med chili och mangosås. Man blir verkligen bortskämd, bara att beställa så står den där färdig och inte behöver man Diska hellerVill verkligen passa på att njuta av ljumma vindar och vackra vyer.

Idag står Apu Island på schemat, vilket innebär att att vi med båt åker ifrån resorten vid halv nio och sedan åker de ca 40 minuterna det tar till Apu, dyker tre dyk med en timmas ytintervall emellan, vi är sedan åter vid fyratiden på Pura Vida.

 Idag blir första dagen jag ska dyka med Mia, då jag ska vara med när hon gör sina sista moment i Advanced kursen, drift dive och fish identification.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate

Etiketter