.
.
.
.
.
.

Följ med mig ut i världen!

upptäck nya spännande resmål tillsamman med mig. Här bloggar jag när jag är på väg eller ute på resor. Ibland hinner, kan eller vill jag inte blogga då jag är ute och då kommer inläggen lite senare.
Nästa resa blir nästan hela sommaren 2015 i DAUIN

måndag 11 april 2011

Mina reseanteckningar

Denna blogg är till för dig som är intresserad av resor och vill ta del av mina reseanteckningar om platser resor runt om i världen. Resandet har med åren blivit viktigare och viktigare för mig då de ger mig så mycket minnen och minnen har man ju alltid kvar även efter resans slut.

Jag älskar att resa, upptäcka nya resmål och träffa nya bekantskaper från världens alla hörn som man sedan håller kontakt med via bloggar och Facebook. På mina resor upptäcker jag om möjligt världen även under vattenytan. Ett annat stort intresse är att fotografera men bäst av allt blir det naturligtvis när jag kan kombinera alla dessa intressen.

Jag kommer i bloggen skriva reseberättelser och beskrivningar från de resor jag kommer att göra men även förberedelser och planeringar inför kommande resor. Jag kommer även att ge tips och råd från resmålen och givetvis ladda upp bilder.

Så häng med ut i världen!

3 kommentarer:

  1. Christer (Brollan) Sjöstedt11 april 2011 kl. 13:52

    Ser fram emot att sitta i soffan och uppleva dina äventyr...

    SvaraRadera
  2. Ska bli jätte kul att få läsa om dina äventyr :). Lycka till..<3

    SvaraRadera

Translate

Etiketter