.
.
.
.
.
.

Följ med mig ut i världen!

upptäck nya spännande resmål tillsamman med mig. Här bloggar jag när jag är på väg eller ute på resor. Ibland hinner, kan eller vill jag inte blogga då jag är ute och då kommer inläggen lite senare.
Nästa resa blir nästan hela sommaren 2015 i DAUIN

tisdag 12 april 2011

Oj vad tung packningen blev

Fast man bara tar några kjolar, ett par badshorts och några t-shirtar ändar alltid packningen upp med att vara för tung. Två för tunga handbagage fyllda till bristningsgränsen av kamera-utrustning, vågar inte ens tänka på vad de väger. Väska på drygt 23 kg så det blir att dela med sig av både det ena och det andra till Mia som kan det där med att packa lätt. Jasså, var det din första dykresa, skulle man aldrig kunna tro!

Kan det bero på alla filippinska vänner man skaffat sig som gillar god svensk choklad och har handallergi av alla glas som ska diskas i baren, så man har tre liter allergigodkända diskmedel med, de vill inte heller bli brunbrända så solskyddsfaktor 50 är önskvärt och det är klart de ska ha svenska verktyg som verkligen funkar när de ska hjälpa oss m m. Ja det kostar att ligga på topp så det är bara att släpa. Då har vi inte ens tänkt på de tre par kryckor som ska med, var vi inte tre, hmm kanske ger oss en möjlighet att komma först ombord på planet.

Nu är det nära...

1 kommentar:

  1. Hahaha ja vi får väl se hur detta slutar... :D

    SvaraRadera

Translate

Etiketter