.
.
.
.
.
.

Följ med mig ut i världen!

upptäck nya spännande resmål tillsamman med mig. Här bloggar jag när jag är på väg eller ute på resor. Ibland hinner, kan eller vill jag inte blogga då jag är ute och då kommer inläggen lite senare.
Nästa resa blir nästan hela sommaren 2015 i DAUIN

måndag 11 april 2011

The Swedish Team

Nästa resa är på G, på lördag bär det iväg mot Dauin som ligger i Visaya, Filippinerna, närmare bestämt på ön Negros. Där ska jag besöka Pura Vida Dive Resort för femte gången. Det är den enda resort jag besökt mer än en gång men jag älskar stället, dykningen men framför allt människorna där. Denna gång har jag mina vänner Mia och Håkan med och det ska bli toppen att visa dem mitt "favvoställe". Vi bildar tillsammans "The Swedish Team" (Vore väl skam om vi inte kunde hamna under månadens gäster på Pura Vidas hemsida).

Egentligen skulle jag, om jag varit smart, packat men det var liksom svårt att skapa en blogg. Tänk vad många "jag skulle egentligen" det finns. Får väl packa i morgon i stället. Den här bloggen handlar ju trots allt om semester.


Flaggor och t-shirts tryckta och klara



2 kommentarer:

  1. Wow - vilken snygg header! Och härligt att ni ska ut o resa - ser fram emot fantastiska bilder!! =)

    SvaraRadera
  2. Schysst logga du gjort :)
    Ha en underbart skön resa, koppla av och njut som bara den!
    Snälla du, ta massor av kort och film så vi här hemma kan njuta med ;)

    SvaraRadera

Translate

Etiketter